sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Biserică de la 1600, lăsată în ruină

Monumentele istorice din Gorj se dizolvă văzând cu ochii, iar autorităţile se declară neputincioase pentru că nu au bani să investească în repararea celor 511 edificii. De la situaţia generală nu face excepţie nici biserica ridicată în jurul anului 1600 în Albeni de către sora domnitorului Mihai Viteazu. De mai bine de cinci ani, exista un proiect de reabilitare a lăcaşului, dar toate guvernele care s-au perindat la conducerea ţării au ignorat această parte a culturii şi patrimoniului.

Restul articolului aici.

Sursa: Editie Speciala.

Un comentariu:

  1. Buna ziua ,

    Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand diverse bloguri pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
    Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
    tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.
    Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
    adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
    Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

    Va multumesc,
    Cu stima,
    Tudor
    Tradu texte in orice limba - Dictionar Francez
    admin@yahoostatus.ro

    RăspundețiȘtergere